Laita voi, fariinisokeri ja hunaja kulhoon ja vatkaa vaahdoksi.
Sekoita yhteen kuivat aineet ja lisää voivaahtoon.
Kääri taikina muoviklemuun ja aseta jääkaappiin n. 30min. – 1 h.
Aseta uuni kuumenemaan 180 asteeseen.
Kauli taikina ohueksi levyksi ja ota paloja pyöreällä muotilla. Nosta leivinpaperoidulle leivinpellille ( sirottele pinnalle vähän sokeria) ja paista uunin keskitasossa n. 10-12 minuuttia. Anna jäähtyä.
Sulata n. 100 g tummaa suklaata ja dippaa keksit siihen. Nosta keksit leivinpaperille jähmettymään.